Locație

DownTown Obor
Aleea Câmpul Moșilor

Date

Apr 24 2024

Time

7:00 pm - 8:00 pm

Stretching Mix

Combinarea dintre stretching-ul dinamic , clasic și pasiv

Spre deosebire de stretchingul static, stretchingul dinamic este o modalitate populară de a încălzi mușchii înainte de exercițiile aerobe. Încălzirea dinamică constă din încălzirea maximă a mușchilor prin repetarea mișcării de câteva ori la rând. Scopul stretchingului dinamic este, prin urmare, îmbunătățirea flexibilității înainte de a efectua orice sport, alergare, ciclism sau altă activitate aerobă. Un exemplu de stretching dinamic este un sprintul, unde se fac pași excesiv de lungi înainte de alergare pentru a seta amplitudinea maximă a mișcării pentru acțiunea care urmează.

Stretchingul clasic

Acesta este cel mai frecvent tip de stretching. Tehnica sa este întinderea mușchilor, sau a unei grupe de mușchi, până la cel mai îndepărtat punct al acestuia și apoi menținerea în această poziție. Acest tip de stretching este considerat a fi cel mai sigur mod de a întinde musculatura. Oferă mușchilor și țesuturilor conjunctive suficient timp pentru relaxare.

Stretchingul pasiv

În funcție de tipul de forță care acționează, stretchingul poate fi împărțit în pasiv și activ. Stretchingul pasiv are loc atunci când o forță externă ajută la atingerea punctului maxim al amplitudinii. Acest lucru se poate întâmpla ca urmare a gravitației, cu ajutorul altei persoane sau cu instrumente de întindere, cum sunt benzile elastice.

Ideea este că mușchiul pe care doriți să îl întindeți nu este solicitat în mod direct, așa că vă puteți relaxa în timpul stretching-ului. Stretching-ul pasiv este extrem de eficient în ameliorarea crampelor musculare, care sunt tratate ca urmare a leziunilor.

  • 00

    days

  • 00

    hours

  • 00

    minutes

  • 00

    seconds

Translate »
×

Hello!

Click one of our contacts below to chat on WhatsApp

×