Luni Marti Miercuri Joi Vineri Sambata Duminica
07.30
Body Conditioning
Instructor : Elena
07.30
08.30
Body Tone
Instructor: Cosmina
07.30
08.30
TBW
Instructor: Andrei
07.30
08.30
08.00
08.30
09.00
09.30
10.00
10.30
Pump
Instructor : Andrei
10.30
11.30
Body Combustion
Instructor : Andrei
10.30
11.30
Metabolic
Instructor: Elena
10.30
11.30
Body Shape
Instructor: Mihaela
10.30
11.30
11.00
Power Tone
Instructor : Costel
11.00
12.00
11.30
Pump
Instructor: Miha
11.30
12.30
12.00
12.30
13.00
13.30
14.00
14.30
15.00
15.30
16.00
16.30
17.00
17.30
18.00
18.30
Tabata
Instructor: Elena
18.30
19.30
Body Shape
Instructor: Mihaela
18.30
19.30
Play
Instructor: Lavinia
18.30
19.30
Pilates
Instructor: Andreea
18.30
19.30
Unbelievable
Instructor: Lavinia
18.30
19.30
19.00
19.30
Insanity
Instructor: Oana
19.30
20.30
Fat Burn
Instructor: Elena
19.30
20.30
Unbelievable
Instructor: Lavinia
19.30
20.30
Bodysculpt Step
Instructor: Andreea
19.30
20.30
Abs & Stretch
Instructor: Elena
19.30
20.30
20.00
20.30
Pilates
Instructor: Oana
20.30
21.30
TRX
Instructor: Claudiu
20.30
21.30
BootCamp
Instructor : Stefan
20.30
21.30
21.00

Luni

Marti

Miercuri

Joi

Vineri

Sambata

Duminica

Luni Marti Miercuri Joi Vineri Sambata Duminica
18.30
Tabata
Instructor: Elena
18.30
19.30
19.00

Luni

Luni Marti Miercuri Joi Vineri Sambata Duminica
00.00
00.30
01.00
01.30
02.00
02.30
03.00
03.30
04.00
04.30
05.00
05.30
06.00
06.30
07.00
07.30
08.00
08.30
09.00
09.30
10.00
10.30
11.00
11.30
12.00
12.30
13.00
13.30
14.00
14.30
15.00
15.30
16.00
16.30
17.00
17.30
18.00
18.30
19.00
19.30
20.00
20.30
21.00
21.30
22.00
22.30
23.00
23.30
Luni Marti Miercuri Joi Vineri Sambata Duminica
10.30
Metabolic
Instructor: Elena
10.30
11.30
11.00

Vineri

Luni Marti Miercuri Joi Vineri Sambata Duminica
19.30
Abs & Stretch
Instructor: Elena
19.30
20.30
20.00

Vineri

Luni Marti Miercuri Joi Vineri Sambata Duminica
18.30
Pilates
Instructor: Andreea
18.30
19.30
19.00
19.30
20.00
20.30
Pilates
Instructor: Oana
20.30
21.30
21.00

Luni

Joi

Luni Marti Miercuri Joi Vineri Sambata Duminica
20.30
BootCamp
Instructor : Stefan
20.30
21.30
21.00

Joi

Luni Marti Miercuri Joi Vineri Sambata Duminica
07.30
Body Conditioning
Instructor : Elena
07.30
08.30
08.00

Luni

Luni Marti Miercuri Joi Vineri Sambata Duminica
19.30
Insanity
Instructor: Oana
19.30
20.30
20.00

Luni

Luni Marti Miercuri Joi Vineri Sambata Duminica
07.30
Body Tone
Instructor: Cosmina
07.30
08.30
08.00

Marti

Luni Marti Miercuri Joi Vineri Sambata Duminica
19.30
Fat Burn
Instructor: Elena
19.30
20.30
20.00

Marti

Luni Marti Miercuri Joi Vineri Sambata Duminica
20.30
TRX
Instructor: Claudiu
20.30
21.30
21.00

Marti

  • TRX
    20.30 - 21.30
Luni Marti Miercuri Joi Vineri Sambata Duminica
00.00
00.30
01.00
01.30
02.00
02.30
03.00
03.30
04.00
04.30
05.00
05.30
06.00
06.30
07.00
07.30
08.00
08.30
09.00
09.30
10.00
10.30
11.00
11.30
12.00
12.30
13.00
13.30
14.00
14.30
15.00
15.30
16.00
16.30
17.00
17.30
18.00
18.30
19.00
19.30
20.00
20.30
21.00
21.30
22.00
22.30
23.00
23.30
Luni Marti Miercuri Joi Vineri Sambata Duminica
18.30
Play
Instructor: Lavinia
18.30
19.30
19.00

Miercuri

Luni Marti Miercuri Joi Vineri Sambata Duminica
18.30
Unbelievable
Instructor: Lavinia
18.30
19.30
19.00
19.30
Unbelievable
Instructor: Lavinia
19.30
20.30
20.00

Miercuri

Vineri

Luni Marti Miercuri Joi Vineri Sambata Duminica
19.30
Bodysculpt Step
Instructor: Andreea
19.30
20.30
20.00

Joi

Luni Marti Miercuri Joi Vineri Sambata Duminica
11.00
Power Tone
Instructor : Costel
11.00
12.00
11.30

Duminica

Luni Marti Miercuri Joi Vineri Sambata Duminica
07.30
TBW
Instructor: Andrei
07.30
08.30
08.00

Joi

  • TBW
    07.30 - 08.30
Luni Marti Miercuri Joi Vineri Sambata Duminica
00.00
00.30
01.00
01.30
02.00
02.30
03.00
03.30
04.00
04.30
05.00
05.30
06.00
06.30
07.00
07.30
08.00
08.30
09.00
09.30
10.00
10.30
11.00
11.30
12.00
12.30
13.00
13.30
14.00
14.30
15.00
15.30
16.00
16.30
17.00
17.30
18.00
18.30
19.00
19.30
20.00
20.30
21.00
21.30
22.00
22.30
23.00
23.30
Luni Marti Miercuri Joi Vineri Sambata Duminica
10.30
Body Combustion
Instructor : Andrei
10.30
11.30
11.00

Miercuri

Luni Marti Miercuri Joi Vineri Sambata Duminica
00.00
00.30
01.00
01.30
02.00
02.30
03.00
03.30
04.00
04.30
05.00
05.30
06.00
06.30
07.00
07.30
08.00
08.30
09.00
09.30
10.00
10.30
11.00
11.30
12.00
12.30
13.00
13.30
14.00
14.30
15.00
15.30
16.00
16.30
17.00
17.30
18.00
18.30
19.00
19.30
20.00
20.30
21.00
21.30
22.00
22.30
23.00
23.30
Luni Marti Miercuri Joi Vineri Sambata Duminica
10.30
Body Shape
Instructor: Mihaela
10.30
11.30
11.00
11.30
12.00
12.30
13.00
13.30
14.00
14.30
15.00
15.30
16.00
16.30
17.00
17.30
18.00
18.30
Body Shape
Instructor: Mihaela
18.30
19.30
19.00

Marti

Sambata

Luni Marti Miercuri Joi Vineri Sambata Duminica
10.30
Pump
Instructor : Andrei
10.30
11.30
11.00
11.30
Pump
Instructor: Miha
11.30
12.30
12.00

Luni

Sambata

Body Shape

BS

Este un antrenament functional cu greutatea propriului corp sau cu echipamente ca Bosu, Step, Training Bars, Kettlebells, Gym Ball, combinate cu programele de Ballet Workout sunt antrenamente care te ajuta sa-ti atingi obiectivele propuse. Ballet Workout sunt exercitii care ajuta la modelarea si tonifierea corpului, sporeste flexibilitatea si rezistenta la efort.
Body Shape by Mihaela Murgu este un program inspirat din antrenamentul de Functional Training, Aerobic, Balet, Stretching, mixate cu secvente de echilibru, toate contribuind la slabit, modelare, tonifiere, la imbunatatirea coordonarii neuromusculare si autocontrolului.

Unbelievable

brasil butt 2

Unbelievable este un antrenament intens de tonifiere.
In prima jumatate de ora “chinuim” muschii fesieri si coapsele.
In a 2-a jumatate de ora lucram bratele, abdomenul si spatele.
Se lucraza cu gantere de 2 kg, cu discuri, saltea, dar si cu greutatea corpului

Hiit

HIIT este o metoda recenta de antrenament care are din ce in ce mai multi adepti. HIIT este prescurtarea de la High-Intensity-Interval-Training, sau in romana Antrenament in Intervale de Intensitate Mare iar scopul principal este reducerea grasimii corporale.

Ideea principala este alternarea unor perioade scurte de efort maxim cu perioade egale sau mai lungi de recuperare. Un antrenament poate dura intre 15 si 40 minute (in functie de nivelul participantilor) – desi este relativ scurt are un efect impresionant asupra arderilor pe care le produce in organism.
Acest tip de antrenament se face la o intensitate extrema si necesita multa putere de vointa.

ABT

Aceasta denumire se datoreaza termenilor din engleza “Abs, Butt & Thighs” si are ca scop antrenamentul abdomenului, fesierilor si al coapselor. Este o activitate intense ce ajuta la cresterea tonusului muscular in zonele vizate dar ofera si un consum caloric foarte mare.

Se adreseaza tuturor persoanelor care doresc sa isi imbunatateasca aspectul fizic, fara a avea o pregatire sportive anterioara.

Beneficii:

– tonifiaza musculature abdomenului, coapselor si fesierilor;

– se ard aproximativ 500 calorii;

– creste rezistenta musculara si capacitatea de efort;

– imbunatateste sistemul circulator;

– ofera un aspec frumos musculaturii.

Tabata

Antrenamentul TABATA a fost creat de dr. Izumi Tabata și de echipa lui de cercetători de la Institutul Național de Fitness și Sport din Tokyo.

Fiecare circuit de exerciții din programul Tabata durează 4 minute structurate astfel:

– 20 de secunde de exercițiu intens

– 10 secunde de pauza

Circuitul complet are 8 runde.

După o clasa de Tabata apare efectul POC ( post oxigen consumption), ceea ce înseamnă că nevoile crescute de oxigen ale corpului necesita și un consum caloric considerabil pentru a fi satisfăcute. Acest efect POC durează pana la 12 ore după sesiunea de antrenament.

Insanity

Cel mai dur antrenament din lume!

Bazat pe principiul MAX Interval Training, programul de exercitii de slabit combina intervale de maxima intensitate (2minute) cu scurte perioade de relaxare (30 de secunde). Programul alterneaza intervale aerobice cu cele anaerobice, care consuma pana la 1000 de calorii pe ora. Planul programului de exercitii de slabit include antrenamente de aproximativ 30 si 50 de minute. Un program CARDIO excelent combinat cu exercitii pliometrice.

Prin ce este de fapt diferit Insanity de alte tipuri de aerobic? Prin exercitiile simple, cu deplasari putine, fara intoarceri sau torsiuni ori coregrafii complicate. Practic, se elimina toate „artifiicile” de aerobic, pentru a creste la maximum eficienta antrenamentului. Insanity este un fel de intoarcere la originile gimnasticii sportive.

Body Tone

Acest antrenament de aerobic lucreaza fiecare grupa de muschi in parte, oferind corpului un echilibru si aspect uniform fara a renunta la beneficiile cardiovasculare.

Exercitiile de forta realizate cu greutatea propriului corp sau cu greutati/accesorii suplimentare au ca principal obiectiv cresterea tonusului musculaturii, declansarea unui proces eficient de imbunatatire a aspectului pielii si reducerea celulitei, concomitent cu imbunatatirea fortei si rezistentei musculare. Clasele se finalizeaza cu exercitii de relaxare, respiratie si stretching.

Bodysculpt Step

Este un program cu un nivel de dificultate uşor mai ridicat în care alternezi exerciţii pentru arderea grăsimilor şi creşterea rezistenţei cardiorespiratorii cu exerciţii de tonifiere. Acesoriul folosit la această clasa este o platforma (step) de diferite înălţimi. Partea cardio se lucrează folosind mici coregrafii executate pe stepper şi partea de tonifiere se poate lucra cu accesorii diverse- gantere, bară, saci. Exerciţiile se schimbă la fiecare ora astfel încât corpul să fie solicitat periodic cu mişcări noi.

Pump It

Este o clasa de tonifiere in care exercitiile se executa cu ajutorul greutatilor, lucrand in mod special urmatoarele grupele de muschi: spate, pectorali, brate si abdomen. Numarul mare de repetari efectuate ajuta la dezvoltarea rezistentei musculare si la arderea grasimilor.

Este un curs dedicat in mod special celor care au ca scop definirea musculara.

Bootcamp

BOOTCAMP, programul-vedeta al conceptului BOOTCAMP ROMANIA, este un antrenament exploziv care combina elemente fundamentale de cardio, forta si agilitate. BOOTCAMP necesita putin mai mult decat greutatea corpului pentru rezultate uimitoare, consuma calorii serioase, este mult mai intens decat orice clasa de fitness si mult mai distractiv si provocator decat antrenamentele traditionale. In plus, creeaza un sentiment de camaraderie intre participanti.

BOOTCAMP este cel mai bun produs BOOTCAMP pe care poti sa-l alegi daca vrei sa slabesti. DURATA: 60’ DIFICULTATE: NIVEL INCEPATOR / AVANSAT. OBTII: CONDITIE FIZICA, FORTA, AGILITATE, PIERDERE IN GREUTATE.

Play

A sosit timpul sa trecem la categoria “avansati”.
Este un antrenament super intens pentru tot corpul, la care se transpira la maxim!
Se lucreaza cu gantere de de 2 kg, stepper, saltea, dar si cu greutatea corpului. La acest antrenament pot participa si barbatii.

Fat Burn

Este un tip de antrenament unde se poate lucra fie cu greutatea propriului corp, fie se pot folosi gantere sau alte accesorii care sa suplimenteze efortul depus. Pe langa eficienta, este un antrenament unde se ard multe calorii, un antrenament cardiovascular intens care vă ajută la îmbunătăţirea sistemelor voastre aerobe şi anaerobe de energie

Metabolic

Metabolic resistance training- este un program de antrenament destinat persoanelor care vor sa slabeasca sau sa castige masa musculara.

Beneficii :

– dezvoltarea si pastrarea unei conditii fizice corespunzatoare

– scade riscul aparitiei unor boli grave, ca si boala coronariana (cardiopatia ischemica), prin scaderea nivelului colesterolului (care favorizeaza ateroscleroza coronariana)

– creste forta musculara si intareste sistemul osos (scade riscul aparitiei osteoporozei si al fracturilor secundare, amelioreaza simptomele unor boli reumatismale degenerative ca si artrozele)

– creste buna dispozitie, prin eliberarea in sange a unor substante chimice sintetizate la nivelul creierului, numite endorfine – imbunatateste circulatia periferica (mai ales in randul persoanelor care au insuficienta ciculatorie cronica)

– ajuta la pastrarea unei greutati corporale corespunzatoare – previne diabetul zaharat – scade riscul aparitiei hipertensiunii arteriale si chiar combat hipertensiunea in randul persoanelor care deja au dezvoltat aceasta afectiune

 – combate stresul emotional si cotidian si, de asemenea, ajuta la tratarea depresiei (sportul este unul dintre antidepresivele nemedicamentoase cel mai frecvent recomandate in combaterea stresului si depresiei).

Pilates

pilates

Pilates presupune o tehnica speciala de respiratie, o pozitie anatomica neutra a coloanei vertebrale, respectand curbele naturale ale coloanei.

Motive pentru care sa incerci metoda Pilates: creste tonusul muscular; reduce nivelul de stres; creste mobilitatea articulatiilor; imbunatateste circulatia si postura corpului; confera energie si vitalitate pentru intregul organism. Aceste exercitii au un mare avantaj, pot fi practicate de oricine, indiferent de varsta, sex sau conditie fizica, cu risc minim de a te rani.

Abs & Stretch

core training and stretch 1

Este un program de antrenament destinat musculaturii abdomninale si relaxarii intregului corp. In prima parte a clasei se realizeaza exercitii cu greutatea propriului corp pentru intarirea musculaturii abdominale ( drept abdominal, oblici, lombari, transvers), iar in cea de-a doua parte se realizeaza un stretching general.
Beneficii: intarirea flexibilitatii si mobilitatii, intarirea musculaturii abdominale, relaxare.

TRX

Termenul de ANTRENAMENT DE SUSPENSIE se refera la o abordare a antrenamentului de forța ce folosește un sistem de frânghii si manere ce permit lucrul contra propiei greutati corporale.

Acest antranament născut în trupele speciale SEAL este o forma a antrenamentului de rezistenta ce include exerciții cu greutatea corpui într-o varietate de miscari compuse pe diferite planuri.

Scopul este dezvoltarea forței, echilibrului, flexibilitatii și stabilitatii articulare simultan.