Luni Marti Miercuri Joi Vineri Sambata Duminica
07.30
Zumba
Instructor: Luana
07.30
08.30
TBW
Instructor: Andrei
07.30
08.30
08.00
08.30
09.00
09.30
10.00
10.30
Metabolic
Instructor: Elena
10.30
11.30
Body Shape
Instructor: Mihaela
10.30
11.30
11.00
Power Tone
Instructor : Costel
11.00
12.00
11.30
Pump
Instructor: Miha
11.30
12.30
12.00
12.30
13.00
13.30
14.00
14.30
15.00
15.30
16.00
16.30
17.00
17.30
BootCamp
Instructor : Stefan
17.30
18.30
18.00
18.30
Tabata
Instructor: Elena
18.30
19.30
Body Shape
Instructor: Mihaela
18.30
19.30
Play
Instructor: Lavinia
18.30
19.30
Pilates
Instructor: Alessya
18.30
19.30
Unbelievable
Instructor: Lavinia
18.30
19.30
19.00
19.30
Total Body Workout
Instructor : Mihaela
19.30
20.30
Fat Burn
Instructor: Elena
19.30
20.30
Unbelievable
Instructor: Lavinia
19.30
20.30
Bodysculpt Step
Instructor: Alessya
19.30
20.30
Abs & Stretch
Instructor: Elena
19.30
20.30
20.00
20.30
Pilates
Instructor: Mihaela
20.30
21.30
TRX
Instructor: Claudiu
20.30
21.30
21.00

Luni

Marti

Miercuri

Joi

Vineri

Sambata

Duminica

Luni Marti Miercuri Joi Vineri Sambata Duminica
18.30
Tabata
Instructor: Elena
18.30
19.30
19.00

Luni

Luni Marti Miercuri Joi Vineri Sambata Duminica
00.00
00.30
01.00
01.30
02.00
02.30
03.00
03.30
04.00
04.30
05.00
05.30
06.00
06.30
07.00
07.30
08.00
08.30
09.00
09.30
10.00
10.30
11.00
11.30
12.00
12.30
13.00
13.30
14.00
14.30
15.00
15.30
16.00
16.30
17.00
17.30
18.00
18.30
19.00
19.30
20.00
20.30
21.00
21.30
22.00
22.30
23.00
23.30
Luni Marti Miercuri Joi Vineri Sambata Duminica
10.30
Metabolic
Instructor: Elena
10.30
11.30
11.00

Vineri

Luni Marti Miercuri Joi Vineri Sambata Duminica
19.30
Abs & Stretch
Instructor: Elena
19.30
20.30
20.00

Vineri

Luni Marti Miercuri Joi Vineri Sambata Duminica
18.30
Pilates
Instructor: Alessya
18.30
19.30
19.00
19.30
20.00
20.30
Pilates
Instructor: Mihaela
20.30
21.30
21.00

Luni

Joi

Luni Marti Miercuri Joi Vineri Sambata Duminica
17.30
BootCamp
Instructor : Stefan
17.30
18.30
18.00

Miercuri

Luni Marti Miercuri Joi Vineri Sambata Duminica
07.30
Zumba
Instructor: Luana
07.30
08.30
08.00

Miercuri

Luni Marti Miercuri Joi Vineri Sambata Duminica
19.30
Fat Burn
Instructor: Elena
19.30
20.30
20.00

Marti

Luni Marti Miercuri Joi Vineri Sambata Duminica
20.30
TRX
Instructor: Claudiu
20.30
21.30
21.00

Marti

  • TRX
    20.30 - 21.30
Luni Marti Miercuri Joi Vineri Sambata Duminica
00.00
00.30
01.00
01.30
02.00
02.30
03.00
03.30
04.00
04.30
05.00
05.30
06.00
06.30
07.00
07.30
08.00
08.30
09.00
09.30
10.00
10.30
11.00
11.30
12.00
12.30
13.00
13.30
14.00
14.30
15.00
15.30
16.00
16.30
17.00
17.30
18.00
18.30
19.00
19.30
20.00
20.30
21.00
21.30
22.00
22.30
23.00
23.30
Luni Marti Miercuri Joi Vineri Sambata Duminica
18.30
Play
Instructor: Lavinia
18.30
19.30
19.00

Miercuri

Luni Marti Miercuri Joi Vineri Sambata Duminica
18.30
Unbelievable
Instructor: Lavinia
18.30
19.30
19.00
19.30
Unbelievable
Instructor: Lavinia
19.30
20.30
20.00

Miercuri

Vineri

Luni Marti Miercuri Joi Vineri Sambata Duminica
19.30
Bodysculpt Step
Instructor: Alessya
19.30
20.30
20.00

Joi

Luni Marti Miercuri Joi Vineri Sambata Duminica
11.00
Power Tone
Instructor : Costel
11.00
12.00
11.30

Duminica

Luni Marti Miercuri Joi Vineri Sambata Duminica
07.30
TBW
Instructor: Andrei
07.30
08.30
08.00

Joi

  • TBW
    07.30 - 08.30
Luni Marti Miercuri Joi Vineri Sambata Duminica
00.00
00.30
01.00
01.30
02.00
02.30
03.00
03.30
04.00
04.30
05.00
05.30
06.00
06.30
07.00
07.30
08.00
08.30
09.00
09.30
10.00
10.30
11.00
11.30
12.00
12.30
13.00
13.30
14.00
14.30
15.00
15.30
16.00
16.30
17.00
17.30
18.00
18.30
19.00
19.30
20.00
20.30
21.00
21.30
22.00
22.30
23.00
23.30
Luni Marti Miercuri Joi Vineri Sambata Duminica
00.00
00.30
01.00
01.30
02.00
02.30
03.00
03.30
04.00
04.30
05.00
05.30
06.00
06.30
07.00
07.30
08.00
08.30
09.00
09.30
10.00
10.30
11.00
11.30
12.00
12.30
13.00
13.30
14.00
14.30
15.00
15.30
16.00
16.30
17.00
17.30
18.00
18.30
19.00
19.30
20.00
20.30
21.00
21.30
22.00
22.30
23.00
23.30
Luni Marti Miercuri Joi Vineri Sambata Duminica
19.30
Total Body Workout
Instructor : Mihaela
19.30
20.30
20.00

Luni

Luni Marti Miercuri Joi Vineri Sambata Duminica
10.30
Body Shape
Instructor: Mihaela
10.30
11.30
11.00
11.30
12.00
12.30
13.00
13.30
14.00
14.30
15.00
15.30
16.00
16.30
17.00
17.30
18.00
18.30
Body Shape
Instructor: Mihaela
18.30
19.30
19.00

Marti

Sambata

Luni Marti Miercuri Joi Vineri Sambata Duminica
11.30
Pump
Instructor: Miha
11.30
12.30
12.00

Sambata

Body Shape

Este un antrenament functional cu greutatea propriului corp sau cu echipamente ca Bosu, Step, Training Bars, Kettlebells, Gym Ball, combinate cu programele de Ballet Workout sunt antrenamente care te ajuta sa-ti atingi obiectivele propuse. Ballet Workout sunt exercitii care ajuta la modelarea si tonifierea corpului, sporeste flexibilitatea si rezistenta la efort.

Body Shape by Mihaela Murgu este un program inspirat din antrenamentul de Functional Training, Aerobic, Balet, Stretching, mixate cu secvente de echilibru, toate contribuind la slabit, modelare, tonifiere, la imbunatatirea coordonarii neuromusculare si autocontrolului.

Unbelievable

Unbelievable este un antrenament intens de tonifiere.

In prima jumatate de ora “chinuim” muschii fesieri si coapsele.

In a 2-a jumatate de ora lucram bratele, abdomenul si spatele.

Se lucreaza cu gantere de 2 kg, cu discuri, saltea, dar si cu greutatea corpului

Body Conditioning

Body Conditioning- este clasa care asigura antrenamentul intregului corp. Antrenamentul de tip body

conditioning se concentreaza in mod egal pe exercitii de consolidare a musculaturii, exercitii de tip

aerobic si rezistenta. Clasa implica antrenamentul cu greutati libere, antrenamentul cu greutatea

propriului corp, antrenamentul cardio, dar si exercitii executate la saltea.

Beneficii:

*dezvolta musculatura si influenteaza o postura corecta

*Creste forta si intareste sistemul osos

*creste rezistenta la efort.

Total body workout

Total body workout este o clasa de aerobic in care se folosesc acesorii de fitness pentru a realiza un antrenament complet cu un grad  mediu-ridicat de intensitate, al carui scop este tonifierea principalelor grupe muscular si adaptarea organismului la praguri diferite de efort.

Aceasta clasa se adreseaza tuturor celor ce indragesc sportul si miscarea, indiferent de varsta sau pregatirea sportiva!

Tabata

Antrenamentul TABATA a fost creat de dr. Izumi Tabata și de echipa lui de cercetători de la Institutul Național de Fitness și Sport din Tokyo.

Fiecare circuit de exerciții din programul Tabata durează 4 minute structurate astfel:

– 20 de secunde de exercițiu intens

– 10 secunde de pauza

Circuitul complet are 8 runde.

După o clasa de Tabata apare efectul POC ( post oxigen consumption), ceea ce înseamnă că nevoile crescute de oxigen ale corpului necesita și un consum caloric considerabil pentru a fi satisfăcute. Acest efect POC durează pana la 12 ore după sesiunea de antrenament.

Insanity

Cel mai dur antrenament din lume!

Bazat pe principiul MAX Interval Training, programul de exercitii de slabit combina intervale de maxima intensitate (2minute) cu scurte perioade de relaxare (30 de secunde). Programul alterneaza intervale aerobice cu cele anaerobice, care consuma pana la 1000 de calorii pe ora. Planul programului de exercitii de slabit include antrenamente de aproximativ 30 si 50 de minute. Un program CARDIO excelent combinat cu exercitii pliometrice.

Prin ce este de fapt diferit Insanity de alte tipuri de aerobic? Prin exercitiile simple, cu deplasari putine, fara intoarceri sau torsiuni ori coregrafii complicate. Practic, se elimina toate „artifiicile” de aerobic, pentru a creste la maximum eficienta antrenamentului. Insanity este un fel de intoarcere la originile gimnasticii sportive.

Power Tone

POWER TONE este o clasa de aerobic care iti antreneaza tot corpul intr-o singura ora.

Datorita intensitatii ridicate aceasta clasa are ca scop tonifierea totala a musculaturii si adaptarea organismului la efort indiferent de nivelul de fitness.

Fiind o clasa complexa, iti va adduce rezultatele dorite intr-un timp cat mai scurt. Este genul de clasa la care vrei sa te intorci cu zambetul pe buze si pregatit de treaba.

Cardio Kick

CARDIO KICK este o clasa (PRECOREGRAFIATA) de aerobic energica si

intensa, bazata pe miscari din kick boxing, box, muay-thai, jiu-jistsu si

capoeira

Aceasta clasa este practicata pe o muzica cu un ritm alert si implica un

consum mare de energie.

Scopul principal al acestei clase este de a spori capacitatea

cardiovasculară, rezistenţa la efort, flexibilitatea.

Daca vrei o schimbare și în acelaşi timp distractie te asteptam la clasa.

Bodysculpt Step

Este un program cu un nivel de dificultate uşor mai ridicat în care alternezi exerciţii pentru arderea grăsimilor şi creşterea rezistenţei cardiorespiratorii cu exerciţii de tonifiere. Acesoriul folosit la această clasa este o platforma (step) de diferite înălţimi. Partea cardio se lucrează folosind mici coregrafii executate pe stepper şi partea de tonifiere se poate lucra cu accesorii diverse- gantere, bară, saci. Exerciţiile se schimbă la fiecare ora astfel încât corpul să fie solicitat periodic cu mişcări noi.

Pump It

Este o clasa de tonifiere in care exercitiile se executa cu ajutorul greutatilor, lucrand in mod special urmatoarele grupele de muschi: spate, pectorali, brate si abdomen. Numarul mare de repetari efectuate ajuta la dezvoltarea rezistentei musculare si la arderea grasimilor.

Este un curs dedicat in mod special celor care au ca scop definirea musculara.

Bootcamp

BOOTCAMP, programul-vedeta al conceptului BOOTCAMP ROMANIA, este un antrenament exploziv care combina elemente fundamentale de cardio, forta si agilitate. BOOTCAMP necesita putin mai mult decat greutatea corpului pentru rezultate uimitoare, consuma calorii serioase, este mult mai intens decat orice clasa de fitness si mult mai distractiv si provocator decat antrenamentele traditionale. In plus, creeaza un sentiment de camaraderie intre participanti.

BOOTCAMP este cel mai bun produs BOOTCAMP pe care poti sa-l alegi daca vrei sa slabesti. DURATA: 60’ DIFICULTATE: NIVEL INCEPATOR / AVANSAT. OBTII: CONDITIE FIZICA, FORTA, AGILITATE, PIERDERE IN GREUTATE.

Play

A sosit timpul sa trecem la categoria “avansati”.

Este un antrenament super intens pentru tot corpul, la care se transpira la maxim!

Se lucreaza cu gantere de de 2 kg, stepper, saltea, dar si cu greutatea corpului. La acest antrenament pot participa si barbatii.

Fat Burn

Este un tip de antrenament unde se poate lucra fie cu greutatea propriului corp, fie se pot folosi gantere sau alte accesorii care sa suplimenteze efortul depus. Pe langa eficienta, este un antrenament unde se ard multe calorii, un antrenament cardiovascular intens care vă ajută la îmbunătăţirea sistemelor voastre aerobe şi anaerobe de energie

Metabolic

Metabolic resistance training- este un program de antrenament destinat persoanelor care vor sa slabeasca sau sa castige masa musculara.

Beneficii :

– dezvoltarea si pastrarea unei conditii fizice corespunzatoare

– scade riscul aparitiei unor boli grave, ca si boala coronariana (cardiopatia ischemica), prin scaderea nivelului colesterolului (care favorizeaza ateroscleroza coronariana)

– creste forta musculara si intareste sistemul osos (scade riscul aparitiei osteoporozei si al fracturilor secundare, amelioreaza simptomele unor boli reumatismale degenerative ca si artrozele)

– creste buna dispozitie, prin eliberarea in sange a unor substante chimice sintetizate la nivelul creierului, numite endorfine – imbunatateste circulatia periferica (mai ales in randul persoanelor care au insuficienta ciculatorie cronica)

– ajuta la pastrarea unei greutati corporale corespunzatoare – previne diabetul zaharat – scade riscul aparitiei hipertensiunii arteriale si chiar combat hipertensiunea in randul persoanelor care deja au dezvoltat aceasta afectiune

– combate stresul emotional si cotidian si, de asemenea, ajuta la tratarea depresiei (sportul este unul dintre antidepresivele nemedicamentoase cel mai frecvent recomandate in combaterea stresului si depresiei).

Pilates

Pilates presupune o tehnica speciala de respiratie, o pozitie anatomica neutra a coloanei vertebrale, respectand curbele naturale ale coloanei.

Motive pentru care sa incerci metoda Pilates: creste tonusul muscular; reduce nivelul de stres; creste mobilitatea articulatiilor; imbunatateste circulatia si postura corpului; confera energie si vitalitate pentru intregul organism. Aceste exercitii au un mare avantaj, pot fi practicate de oricine, indiferent de varsta, sex sau conditie fizica, cu risc minim de a te rani.

Abs & Stretch

Este un program de antrenament destinat musculaturii abdomninale si relaxarii intregului corp. In prima parte a clasei se realizeaza exercitii cu greutatea propriului corp pentru intarirea musculaturii abdominale ( drept abdominal, oblici, lombari, transvers), iar in cea de-a doua parte se realizeaza un stretching general.

Beneficii: intarirea flexibilitatii si mobilitatii, intarirea musculaturii abdominale, relaxare.

TRX

Termenul de ANTRENAMENT DE SUSPENSIE se refera la o abordare a antrenamentului de forța ce folosește un sistem de frânghii si manere ce permit lucrul contra propiei greutati corporale.

Acest antranament născut în trupele speciale SEAL este o forma a antrenamentului de rezistenta ce include exerciții cu greutatea corpui într-o varietate de miscari compuse pe diferite planuri.

Scopul este dezvoltarea forței, echilibrului, flexibilitatii și stabilitatii articulare simultan.